درباره دیجیتال مارکتینگ چه میدانید؟

گوگل آنالیتیکس یکی از مهم ترین ابزارهای آنالیز داده و ترافیک سایت می باشد و این امکان را می دهد تا گزارشات مورد نظر را در قالب ارقام، درصد و یا نمودار دریافت کنید و بتوانید به طور دقیق عملکرد وب سایت خود را در بازه های زمانی مختلف مورد بررسی قرار دهید.

اما باتوجه به این موضوع که گوگل شناخته ترین موتور جستجو است، در این مطلب گوگل را مد نظر خود قرار می دهیم. به همین دلیل دیجیتال مارکترها کاربرانی که در گوگل هم اکنون به دنبال خدمات یا محصولات وب سایت شما هستند را با عملیات سئو هدف قرار می دهند و آن ها را جذب می کنند. به این روش، آنها پیشنهادهای خود را برای فروش محصولات یا خدمات خود به بازار عرضه می نمایند. افیلیت مارکتینگ گونهای از دیجیتال مارکتینگ است که در ازای جذب مشتری منجر به فروش محصولات یا ارائه خدمات توسط دیگران برای جذب کننده پورسانت در نظر میگیرد.

هر کسب و کار موفقی می داند ایجاد یک قیف فروش مناسب چقدر به موفقیت کسب و کار در بازار کمک می کند. تاثیر گذاری آن بر کسب و کار ها از یک سو و بر مردم و مشتری های کسب و کارها از سوی دیگر باعث شده دیجیتال مارکتینگ راه خود را به این شبکه اجتماعی باز کند.

مسئله طراحی پست مخصوص اینستاگرام مارکتینگ، یک چالش اصلی برای کسب و کارها است؛ چرا که تصاویر با مخاطبان ارتباط برقرار می کنند. از طرفی در جامعه کانادا متخصصان دیجیتال مارکتینگ میتوانند موفقیت آینده یک کسب و کار را تامین کنند. همین امر سبب می شود قدم های بعدی را با شناخت بیشتر بردارید و بتوانید برای آینده خود تصمیمات لازم را اتخاذ کنید. در طی زمان، با افزایش قیمت ارزهای دیجیتال، این سرمایه گذاری سودده خواهد بود. فیلترها، افکت ها، قابلیت به اشتراک گذاری آسان و ظاهر جذاب آن باعث افزایش گستردگی استفاده از آن شده است. 3-در دنیای کسبوکار امروز استفاده از برنامههای اشتراکگذاری تصاویر مانند اینستاگرام فرصت عالی برای صاحبین کسبوکار فراهم کرده تا کاربران خود را از طریق برگزاری مسابقات و کمپینهای عکس به شیوهای جذاب و لذتبخش سرگرم نمایند.

۲- احساس ایجاد صمیمیت را بین کاربران افزایش داده است. نمایش عکس چون جنبههای خصوصی کسبوکار شما را نشان میدهد در نتیجه باعث احساس نزدیکی و صمیمیت مشتریان با برند شما میشود. بازاریابی درونگرا یا جاذبه ای کاربران اینترنتی را به مشتریان وفادار شما تبدیل میکند، بنابراین ارزش دارد بر روی آن سرمایه گذاری کنید. کاربران در این فضا و محیط، علاقهمند به محتواهای ویدئویی بوده و در نتیجه شما باید تلاش نمایید تا در محتواهای بازاریابی خود دائما عکس و ویدیو استفاده کرده و آن ها را قرار دهید. روش ها و استراتژی های اینستاگرام مارکتینگ آشکار است؛ فقط کافی است اندکی در این باره مطالعه کنید و اطلاعات خود را افزایش دهید.

به عنوان مثال، اگر تنها 10 درصد از ترافیک شما از طریق جستجوی ارگانیک است، می دانید که برای افزایش این درصد احتمالاً باید چه اقداماتی را انجام دهید. بسیاری از تریدر های مبتدی به دلیل انجام اشتباهات ساده، سرمایه خود را از دست میدهند. خودش در این باره میگوید: «در تیم ما تستهای بسیاری انجام میشود.

با توجه به عدم فیلترینگ و دسترسی به این شبکه اجتماعی پر قدرت، کاربران ایرانی بسیار زیادی در آن حضور دارند و همچنین بسیاری از شرکتها و سازمانهای مختلف اقدام به معرفی کالاها و خدمات خود در این بستر نمودهاند. میتواند وابسته به افزایش کاربران موبایلی باشد. با استفاده از بازاریابی برونگرا مانند تبلیغات آنلاین و ایمیل مارکتینگ، بدون شک به بودجهای درست نیاز خواهید داشت. عاملی که اینستاگرام را از دیگر شبکههای اجتماعی متمایز کرده است، این است که به عنوان یک ابزار دیجیتال مارکتینگ، امکان ایجاد تزئینات با جزئیات بیشتری را به شما میدهد.