دیجیتال مارکتر کیست ؟

چیزی که اینستاگرام را به عنوان یک ابزار بازاریابی از دیگر شبکه های اجتماعی بهتر کرده است، امکان ایجاد تزئینات و زیباییهای بیشتر است. حال شما به عنوان یک فروشنده و کسی که می خواهد در تجارت خود موفق باشد چگونه کار تبلیغات را انجام می دهید؟ پرتکرار ترین سوالاتی که در آموزشگاه آریا تهران در مورد آموزش دیجیتال مارکتینگ از ما پرسیده می شود این است که اعتبار مداحی دیجیتال مارکتینگ که در انتهای دوره به کارآموزان اعطا میشود چقدر است و آیا می توان با این مدرک به خارج از کشور مهاجرت کردند و یا در ایران وارد بازار کار شد و کسب درآمد کرد.

در سال ۱۹۹۰ میلادی برای اولین بار تصمیم گرفته شد تا کاربران بتوانند علاوه بر اطلاعاتی که نیاز دارند در بستر اینترنت پیدا کنند بتوانند اطلاعات خود را نیز به اشتراک بگذارند. در هر مرحله از سفر مشتری، ارتباط او با کسبوکار شما بیشتر میشود و به بیانی ساده میتوان گفت هرقدر در سفر مشتری، به مراحل بعدی برویم، آشنایی او با کسبوکار شما بیشتر خواهد شد که این مفهوم را به شکل دما هم میتوان نشان داد.

لینک کردن اکانت ها به یکدیگر بسیار مفید است چرا که با این روش میتوانید در وقت خود صرفه جویی کنید. امکان اشتراک گذاری آسان عکس ها و تصاویر مزیت بسیار بزرگی برای کسب و کارها است (شرکتها، اشخاص، محصولات، معرفی خدمات و … ) این امکان، ثبت رویدادها, کنفرانسهای صنعتی و گروههای کاربری ، محصولات تولیدی، خدمات قابل ارائه و غیره را فراهم کرده و میدان دید آنها را افزایش می دهد.

طراحان تجربه کاربری (UX designers) نه تنها سوابق تکنولوژی و طراحی دارند بلکه دارای درک دقیقی از رفتار انسان ها نیز هستند. آموزشگاه فن اموزان مرکز تخصصی اموزشهای کامپیوتر و فناوری اطلاعات در تهران می باشد که با مجوز رسمی از سازمان فنی حرفه ای کشو.ر دوره های اموزشی ویژه استغال و کسب درامد از جمله آموزش طراحی سایت ، آموزش سئو سایت ، آموزش فتوشاپ و …

در دیجیتال مارکتینگ شما با سرعت بیشتری می توانید به کسب و کار خود رونق ببخشید و مشتریان خود را راحتتر از روشهای قدیمی افزایش دهید. ما یک آژانس دیجیتال مارکتینگ تمام خدمت هستیم که کلیه خدماتی که کسب و کارشما، برای رشد در فضای دیجیتال به آنها نیاز دارد را برنامه ریزی و اجرا میکنیم.

در دورهای زندگی میکنیم که بسیاری از کسبوکارها در هر مقیاسی برای افزایش فروش خودشان به سراغ اینستاگرام رفتهاند. این تعریف به ما میگوید که بازاریابی اینترنتی، زیرمجموعه بازاریابی دیجیتال است اما در ایران، اصطلاح دیجیتال مارکتینگ برای بازاریابی اینترنتی استفاده میشود. اما اگر مخاطبین شما در خارج از ایران هستند استفاده از تبلیغات اینستاگرام و فیسبوک را شدیداً به شما توصیه می کنم. برای مثال صحبت با روزنامهنگاران در توییتر روش فوقالعادهای برای گسترش رابطه با مطبوعات است زیرا فرصتهای رسانهای بیشماری را برای شرکتتان بوجود خواهد آورد. ترجیح می دهید از بازاریابی سنتی استفاده نمایید یا بازاریابی اینترنتی و یا در این زمینه چه شبکه اجتماعی را مد نظر دارید و چه رسانهای را انتخاب می نمایید؟