دیجیتال مارکتینگ و انواع بازاریابی اینترنتی

پیام شما باید بسیار قانع کننده و به دور از ابهام باشد تا افراد را وادار به توجه کند هرچند که تمایلی به انجام این کار نداشته باشند. اینستاگرام فضای بسیار مناسبی برای این مطالب است. استفاده از اینستاگرام برای دیجیتال مارکتینگ زیر مجموعه ی این ابزار قرار می گیرد. یوتیوب ، اینستاگرام ، آپارات نمونه ای از پلتفرم هایی هستند که امکان انتشار ویدئو را می دهند و کاربران زیادی نیز دارند. اگر در زمینه اپ مارکتینگ فعالیت دارید و یا برای کسب و کار خود اپلیکیشن طراحی کردید اسن پلتفرم برای شما یسار مفید خواهد بود. به عبارتی به با استفاده از این ابزار متوجه خواهید شد که کاربران شما پس از ورود به سایت در ابتدا به کدام بخش ها مراجعه میکنند، با جمع آوری این داده ها شما متوجه خواهید شد که کاربران بیشتر به دنبال چه چیزی هستند و کدام بخش ها محبوب تر است.

مدیر گروه بانکداری الکترونیک پژوهشکده پولی و بانکی، ادامه داد: باید شرایط ایده آلی برای این ارز در کشور ایجاد شود زیرا در حال حاضر مخالفت و مقاومت هایی برای استفاده و ایجاد این ارزها در کشور وجود دارد. سوشال مدیا مارکتینگ ، در حال حاضر جز رایج ترین روش های بازاریابی می باشد که امکان دسترسی به تعداد زیادی از کاربران را از طریق تولید محتوا ، انتشار ویدئو ، درج تصاویر و ارسال پیام های تبلیغاتی فراهم می نماید. آیا شخصی حاضر است به خاطر رستوران شما از کشوری به کشور دیگری بیاید؟ یکی از ویژگی های منحصر بفرد هات جار این است که با استفاده از قیف فروش به شما نشان میدهد که کاربران در کدام مسیر از خرید خود منصرف شدند.

معایب بازاریابی ایمیلی:- تعداد ایمیل هایی که مصرف کننده ها در طول روز از شرکت های مختلف دریافت می کنند ممکن است زیاد شود و حوصله آن ها را سر برد.- شرکت هایی که به استفاده از یک برنامه بازاریابی ایمیلی می پردازند باید اطمینان حاصل کنند که برنامه هایشان قوانین اسپم را نقض نمی کند. بنابراین، شما نمی توانید این نوع بازاریابی دیجیتال را نادیده بگیرید. • قابلیت تحویل: این معیار اطلاعاتی را درباره احتمال دریافت کاربران ایمیل شما برای کاربران به شما ارائه می دهد.

در دنیای مارکتینگ و بازاریابی حتما باید باید با گوگل آنالیتیکس آشنایی داشته باشید زیرا این ابزار داده های فوق العاده ارزشمندی به شما ارائه میدهد. راهی که علاوهبر افزودن دانش تئوری، میتواند خیلی سریع شما را وارد وادی بازاریابی دیجیتال کند. بدین معنی که شانس اینکه از یکی از شبکههای اجتماعی سر در بیاورد، زیاد است. شما میتوانید در یوتیوب شانس دیده شدن برند خود را افزایش دهید. اگر شرکت شما یک برنامه موبایل دارد که به کاربران اجازه تعامل با برند شما یا خرید محصولات شما را می دهد، اپلیکیشن شما نیز زیر چتر دیجیتال مارکتینگ قرار می گیرد.

دیجیتال مارکترها افرادی هستند که مهارت کافی برای مدیریت منابع انسانی را دارند و میتوانند با اکثر ابزارهای کاربردی دیجیتال مارکتینگ کار کنند. دیجیتال مارکتر ها و متخصصین سئو باید همواره در تلاش باشند که سرعت وبسایت خود را افزایش دهندو در این راستا به یکسری از ابزار ها برای تست سرعت وبسایت نیاز است . نسخه غیر رایگان این ابزار اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار میدهد اما با نسخه رایگان نیز میتوانید یکسری از آمار و ارقام را داشته باشید . متخصصین سئو با این ابزار بیشتر آشنایی داررند اما با توجه به آمار و ارقامی که از ترافیک سایت ارائه میدهد، دانستن آن برای دیجیتال مارکتر ها خالی از لطف نیست.

شما با این آمار میتوانید مشکلات این بخش ها را برطرف نمایید و به افزایش فروش خود کمک کنید. در مقاسه با الکسا این ابزار آمار و ارقام صحیح تری را ارائه میدهد. در ادامه با بهترین ابزار های دیجیتال مارکتینگ همراه باشید. جمعبندی: بهترین کدام است؟ شناختن این ابزار ها برای هر شخصی که در حوزه مارکتنیگ فعالیت میکند و دارای کسب و کار هست از اهمیت بالایی برخورددار است.

ولی برای کسانی که میخواهند چَنتهشان را از مفاهیم تئوری بازاریابی پُر کنند هم چند منبع مهم را برای مطالعه بیشتر پیشنهاد میدهیم. بازاریابی از طریق پیامک (SMS): متاسفانه این ابزار چنان غیر حرفه ای توسط عموم استفاده شده که امروزه دیدگاه خوبی نسبت به آن در کشور ما وجود ندارد، ولی کماکان از روش های بازاریابی محسوب می شود که می توان به صورت اصولی تاثیر گذار استفاده نمود.