دیجیتال مارکتینگ چیست؟

• سئو خارجی (Off page SEO): این نوع سئو برای بهینه سازی وب سایت شما روی کلیه فعالیت هایی که “خارج از صفحه” انجام می شود، تمرکز دارد. به عنوان مثال ابتدا سایت طراحی می شود، سپس اقدام به محتوانویسی و سئو می شود، رفتار کاربران بررسی می شود و سپس با تحلیل رفتار کاربران اقدام به تبلیغات هدفمند و راه اندازی کمپین نمایید. به هنگام بررسی ترافیک، فهم تفاوتهای ترافیک طبیعی و «پولی» (Paid) اهمیت بسیاری دارد. برای مثال تبلیغات پر زرق و برقی که در بالای بسیاری از وب سایت ها می بینید سعی می کنند محصولی را به سمت افراد هل بدهند حتی اگر این افراد خیلی راغب به این محصولات نباشند و آمادگی نداشته باشند.

با این روش می توانید روی مشتریان فعلی و حتی بالقوه خود، از طریق ارسال ایمیل کار کنید و نرخ تبدیل خود را افزایش دهید. به یاد داشته باشید، نکته اصلی یافتن شخصی است که از طریق تولید محتوای جذاب با لحن و صدای خود، با مخاطب هدف شما ارتباط برقرار کند.

حقیقت ماجرا این است که اگر میخواستید بر روی کپی، تصاویر، لحن صدا و رویکرد کنترل کامل داشته باشید، باید تبلیغ میکردید. به یاد داشته باشید، هدف محتوای برنددار، نشان دادن یک رابطه واقعی بین اینفلوئنسر و نام تجاری شماست. نکته اصلی در تولید محتوای برنددار این است که به شخص دیگری این اختیار را میدهد تا از نام تجاری شما صحبت کند.

نام تجاری شما تا زمانی که آن سازنده را تأیید نکنید ظاهر نخواهد شد. بازاریابی وابسته یکی از پردرآمدترین انواع بازاریابی دیجیتالی است که شامل مشارکت با یک خردهفروش آنلاین است که در آن از هر فروش یا سرنخهایی که وارد میکنید، کمیسیون دریافت میکنید. این شاخصها شامل بازدیدها، اشتراک گذاریها، مشاهده، کلیکها و زمان سپری شده در هر صفحه میشه. بهعنوانمثال فردی که در زمینه محتوا بازاریابی میکند با استفاده از تولید پست و کتاب الکترونیکی این کار را انجام دهد. با وجود زمینه های بسیار تخصصی و تقاضای زیادی برای ایجاد و مدیریت محتوا، استراتژی رسانه های اجتماعی و تجزیه و تحلیل، زمان بسیار خوبی برای ورود به این حوزه است.

آنها ویدیوهای کوتاه با موسیقی پس زمینه یا جلوه های ویژه هستند که اغلب فیلمهای دیگر سازندگان را شبیهسازی میکنند. همچنین شما میتونین از استراتژیهای PPC (پرداخت به ازای کلیک) و SEO (بهینه سازی برای موتور جستجو) برای نمایش تبلیغات به کاربران علاقهمند به محصول یا خدماتتون یا کلمات کلیدی خاصی رو جستجو کردن استفاده کنین. این همان چیزی است که انواع دیگر بازاریابی دیجیتال مانند بهینه سازی موتور جستجو، رسانههای اجتماعی، ایمیل و غیره مبتنی بر آن اند. اگر جراح پلاستیک هستید، هر چیزی که می تواند به عنوان محتوای حساس توسط اینستاگرام شناسایی شود را محو کنید تا پست های شما بعنوان پست های خشن و حساس توسط اینستاگرام شناسایی نشوند و بیشتر مورد پسند کاربران قرار بگیرند.

رپورتاژ آگهی را میتوان نوعی تبلیغات همسان در نظر گرفت که البته نوشتن متن آن باید به شکلی اصولی و متناسب با لحن هر رسانه (سایت منتشر کننده) نوشته شود. شما باید محتوای برنددار را در رسانههای اجتماعی خود مجدداً به اشتراک بگذارید. مثلا شما میتونین با استفاده از قابلیت هدف گیری در شبکههای اجتماعی، تبلیغات مورد نظرتون در پلتفرمهای مختلف رو فقط به گروه خاصی از مخاطبین نمایش بدین. البته شما میتونین دموگرافی خاصی رو ارزیابی کنین؛ مثلا مشترکین یک مجله یا دموگرافی محلههای اطراف. اینطوری میتونین پیامهای تبلیغاتی خودتون رو شخصی سازی کنین و نرخ تبدیل بالاتری رو شاهد باشین.

در دیجیتال مارکتینگ شما میتونین تعداد دقیق افرادی که از صفحه خانه وب سایتتون بازدید کردن رو ببینین. شما می توانید یا استفاده از A/B Testing مناسب ترین رنگ، فونت، جایگاه CTA، نحوه قیمت گذاری، تصاویر پس زمینه، تعداد مراحل مورد نیاز برای خرید آنلاین و … اتم (Atom) رمزارز اصلی موجود در بالای پلتفرم کازماس (Cosmos) است که برای تسهیل ارتباط، مقیاس گذاری و همکاری بین زنجیره های مستقل طراحی شده است. این استراتژیها نرخ ROI بالایی رو با سرمایه گذاری کم ارائه میدن. دیجیتال مارکتینگ از نقطه آغاز تا پایان، تمام شاخصهای مورد نیاز رو به شما ارائه میده.

10- مجری متعهد می گردد براساس موضوع قرارداد از لحاظ ارائه خدمات فنی و نحوه انجام کار و بالا آوردن سایت در گوگل، رضایت کارفرما را بطور کامل جلب نماید و هرگونه اعتراض یا عدم رضایت کارفرما از کار انجام شده که به موضوع قرارداد مربوط می گردد باید هرچه سریعتر از سوی مجری رسیدگی و ترتیب اثر داده شود.