دیجیتال مارکتینگ چیست و چگونه شروع به کار کنم – بیزون

این روش راهی آسان و مؤثر برای جلب توجه مخاطبان، افزایش فالوور و ایجاد انگیزه برای درگیر کردن مخاطبان به صورت هم زمان است. هدیه بلافاصله توجه مخاطبان را جلب می کند؛ حال این هدیه می تواند به ازاء خرید محصولات؛ فالوو کردن، منشن کردن و یا ارسال ویدئو استفاده از محصولات باشد.. به طول مثال خرید یک تبدیل است که موجب شده یک بیننده به یک خریدار تبدیل شود. رپورتاژ آگهی به شکلی از آگهی گفته میشود که در قالب یک مقاله یا گزارش خبری (و با لحنی بیطرف) به مخاطبان عرضه میشود؛ به صورتی که مخاطب در نگاه اول متوجه جنبۀ تبلیغاتی آن نشده و تصور میکند در حال مطالعه یک مطلب عادی است.

پس از این پول توسط حکومتها ایجاد میشد و مردم در مبادلاتشان از آن استفاده میکردند. برای ایجاد یک حساب کاربری بیزینسی در اینستاگرام، ابتدا به یک صفحه فعال تجاری Facebook نیاز دارید. استوری های اینستاگرام را می توان برای ارسال انواع مطالب استفاده کرد. قبلا در مقاله ایی دیگر در وب سایت دارکوب به تاثیر منفی مطالب غیر مرتبط بر سئو و استراتژی تولید محتوا پرداخته ام. این شخص ممکن است برخی از مطالب شما در سایت را بررسی کند یا نگاهی به فهرست کالاها و خدمات شما داشته باشد.

حال که اهمیت اینستاگرام را به عنوان یک بستر بازاریابی می دانید ، بیایید نگاهی دقیق تر به روش های صحیح بهره مندی از این شبکه بیاندازیم. اگر می خواهید در اینستاگرام بازاریابی کنید و به عنوان یک تجارت در این بستر حضور داشته باشید، باید روش دوم یعنی ساخت یک حساب کاربری تجاری یا بیزینسی را انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که اینفلوئنسرمارکتینگ تنها استفاده از سلبریتی ها با فالوورهای میلیونی برای تبلیغ محصولات نیست، شما می توانید به روش های گوناگون، اینفلوئنسرهای صنعت خود را پیدا و به آنها در راستای ترفیع محصولاتتان پیشنهاد دهید.

سپس دسته بندی مناسب برای تجارت و کسب و کار خود را انتخاب کنید. سپس گزینه صفحه “Business یا Brand” را انتخاب نموده و صفحه بیزینسی Facebook خود را ایجاد کنید. با این حال، مخاطبان شما در رسانه های اجتماعی تمایل دارند که قدم دیگری برندارند و در نتیجه نرخ تبدیل کمتر و ترافیک کمتری برای وب سایت شما ایجاد میشود. کسب و کار شما چه چیزی به فالوئرها ارائه میدهد تا آنها انگیزه لازم برای فالوو کردن داشته باشند؟ وقتی شخصی پروفایل شما را مشاهده کرد، مدت زمان بسیار کمی برای درگیر کردن آنها و تبدیل آنها به مشتری فرصت دارید.

برخی از افرادی که برای تبلیغات پیج اقدام می­کنند؛ آن را به حالت private در می آورند تا کاربران برای مشاهده پست های آنها مجبور به فالوو شوند که ما آن را پیشنهاد نمی­دهیم. حقیقتی که درباره آن وجو دارد این است که هر ارز رمز نگاری شده، ارز دیجیتال است، اما هر ارز دیجیتالی، ارزهای رمزنگاری شده نیست.

خودش میگوید بهترین ویژگی کارش این است که پویایی فراوانی دارد. اندازه مخاطب و هدف قرار دادن آن: همیشه بزرگترین گروه مخاطبان، بهترین آن نیستند. این دستگاه صفحه نمایشی 5 اینچی داشت و وزن آن حدود 11 کیلوگرم بود. این نوع اکانت بیشتر برای برندسازی شخصی، اینفلوئنسرها و هنرمندان کاربرد دارد و امکانات تحلیلی بیشتری را در اختیار شما قرار خواهد داد. یک bio جذاب برای بیان داستان خود بنویسید و از این طریق ماهیت برند خود را به روشنی به مشتریان آینده تان نشان دهید. همچنین می توانید هشتگ برند تجاری خود را در bio تبلیغ کنید.

نام پروفایل خود را به گونه ای انتخاب کنید که برند شما را به خوبی نشان دهد. برای این کار فقط کافی است که به سراغ اپلیکیشن play Store بروید و در Search Bar آن کلمه ی Instadown را سرچ کنید و پس از نصب آن فقط کافی است که لینک پست دلخواه را در آن جایگذاری کنید و در نهایت به دانلود آن ویدئو بپردازید. پروفایل بیزینسی در اینستاگرام ویژگی های جالبی همچون قابلیت افزودن لینک به story و مشاهده آمار اینسایت را به شما می دهد. شما با همکاری در فروش با یک شرکت وابسته به مخاطبان هدف یا مصرفکنندگان جدید در جوامع خاص دسترسی پیدا میکنید، برای هزینه هر کلیک یا فروش به تواق میرسید و فقط برای تبدیلهای واقعی ملزم به پرداخت هزینه میشوید.