مرحله بعدی، تمرکز بر روی سئو است

بنابراین اگر در کسبوکار خود به دنبال سودآوری بالا در کمترین زمان ممکن هستید، یادگیری اصول دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام بایستی مهمترین و ابتداییترین قدم شما برای حضور در فضای مجازی باشد.در این مقاله به اصول دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام میپردازیم. بنابراین اسمی انتخاب کنید که می دانید بیشتر مشتری ها و کاربران ، شما را با آن می شناسند و اگر در اینستاگرام به دنبال شما باشند آن نام را سرچ می کنند. تا اینجا به خوبی میدانید که دیجیتال مارکتینگ چیست و اطلاعات بسیار خوبی هم در رابطه با روشهای آن کسب کردهاید.

چگونه با اینستاگرام مارکتینگ در کسب و کار موفق شویم؟ اتوماسیون بازاریابی به شما کمک میکند تا هر چیزی که در کمپین برروی آن کار میکنید را طبقهبندی کنید و سپس عملکرد آن کمپین را براساس پیشرفت تمام این اجزا با گذشت زمان ردیابی کنید. با بازاریابی شرکت های وابسته ، افراد تأثیرگذار محصولات دیگران را تبلیغ می کنند و هر زمان که فروش انجام می شود یا معرفی می شود ، کارمزد دریافت می کنند.

در کنار پیج های شخصی خیلی از برندهای دنیا از اینستاگرام مارکتینگ برای معرفی و فروش محصولات استفاده می کنند. اینستاگرام این فرصت را در اختیار کاربران قرار داده تا با یک فضای کاملا دوستانه و غیر رسمی به صورت غیر مستقیم به معرفی برند و فروش محصولات بپردازیم. نام کامل شما همانی است که پروفایل نمایش داده می شود.

اگر پیچ شما برای برندسازی شخصی یا پرسونال برندینگ است سعی کنید عکس واضحی از خود بگذارید و پشت عکس روشن باشد تا چهره شما کاملاً مشخص باشد. بنابراین اگر قصد دارید لوگو شرکت خود را بگذارید یک عکس واضح و مشخص انتخاب کنید و در نظر داشته باشید که چون عکس پروفایل اینستاگرام گرد هست، فضای خالی برای برش عکس بگذارید.

فقط یک نکته در نظر داشته باشید که هدف اصلی شکل گیری اینستاگرام از اول به اشتراک گذاشتن محتواهای بصری بوده است. در حال حاضر، نیروی متخصص در این حوزه بسیار محدود است. مثلاً اگر نام شرکت “ایده گزین خدمت افزار مانا” می باشد ولی کاربران شرکت را به اسم “خدمت از ما” می شناسند باید نام کاربری پیچ اینستاگرام هم “khedmatazma@” باشد این نکته هم در نظر داشته باشید که فقط از حروف لاتین برای نامگذاری می توانید استفاده کنید.

شما می توانید تمام آموزش ها و خدمات مرتبط با طراحی سایت و برنامه نویسی را توسط پرسینا جلو ببرید. با کمک دیجیتال مارکتینگ شما می توانید نتایج سریع تری را ببینید چون راحت تر می توانید ROI را اندازه گیری نمایید. برای دانلود رایگان اینستاگرام می توانید از Apple App Store و Google Play. البته بعدا هم می توانید این نام را در قسمت تنظیمات تغییر دهید.

اولین چیزی که کاربران بعد از سرچ نام شما در اینستاگرام می بینند، عکس پروفایل شماست. برای یک اینستاگرام مارکتینگ موفق و آشنا شدن با راهکار افزایش فروش در اینستاگرام نیاز هست که فضای اینستاگرام را بهتر بشناسیم. بازاریابی اینستاگرام یا اینستاگرام مارکتینگ دو عبارتی است که احتمالا این روزها زیاد آن را می شنوید. برای مثال یک بازاریاب محتوایی (Content Marketer) میتواند چندین پست وبلاگ که از یک کتاب الکترونیکی جدید الهام گرفته است تولید کند تا Lead Generation (ایجاد سرنخ برای دسترسی به مشتری بالقوه) داشته باشد.

بهتر است که با ایمیل کاری خود وارد شوید تا بعدا محتواها در فیسبوک شخصی شما منتشر نشود. این گزارش با موضع بانک مرکزی روسیه موافق بوده و در آن گفته شده است که این ممنوعیتها، سیستم مالی روسیه را از خطرات زیادی دور نگه میدارد. تحلیل درست و به موقع می تواند بازدهی کمپین را افرایش داده و به اجرای بهتر آن کمک کند. البته شما میتوانید در یک مجله مخاطبان خاصی را هدف قرار دهید که به طور مداوم آن مجله را دنبال میکنند که این تیری در تاریکی است. پس با هم روش ها و اصول بازاریابی در اینستاگرام را دنبال می کنیم.

مهران منصوری فر در کتاب بازاریابی در اینستاگرام؛ چگونه از اینستاگرام برای اهداف تجاری خود استفاده کنیم؟ دانلود کتاب بازاریابی در اینستاگرام؛ چگونه از اینستاگرام برای اهداف تجاری خود استفاده کنیم؟ در چندسالی که فعالیت میکنیم، رسالت ما همیشه بر این بوده که خدمات و آموزشهای باکیفیتی را ارائه دهیم و همچنین بتوانیم به افراد و همچنین کسبوکارهایی که به خدمات دیجیتال مارکتینگ نیاز دارند، کمک کنیم تا بهتر دیده شوند و در نهایت بتوانند به هدفشان که فروش بیشتر است دست پیدا کنند. به کمک این مجموعه، راهنمای کاملی اختیار دارید و از این راه، نحوه بهرهگیری از پلتفرمهای شبکههای اجتماعی برای ترویج کسبوکار و دستیابی به مشتریان احتمالی (Prospect) بیان شده است.

پس، با تبلیغات هدف­مند و سودمند در شبکه­های اجتماعی مختلف مانند یوتیوب و اینستاگرام می­توانید مخاطبان را به بازدید وب سایت خود مشتاق کنید. خب ، 93٪ از اوقات ، کاربران شما را از طریق موتورهای جستجو مانند Google پیدا می کنند. به یاد داشته باشید هیچ کدام از این ابزار ها به تنهایی نقش مهمی در بازاریابی و فروش شما ندارند بلکه همه ی این اجزاء در کنار یک دیگر معنی پیدا خواهند کرد. بنابراین در اولویت خود داشته باشید که باید وقت و انرژی بیشتری برای تهیه عکس های مناسب بذارید.